Dizajn: Sven Sorić
U suvremenim umjetničkim praksama film sve češće prelazi granice konvencionalnog filmskog okvira, bivajući istovremeno prisutan kako u kino dvoranama tako i u galerijskim prostorima. Ipak, dijalog između ova dva izložbena konteksta – filmskog i galerijskog – još je uvijek marginalno istražen, dok su kritički osvrti na njihove međusobne odnose i načine komunikacije rijetki i fragmentarni.
Kustoski program Sare Simić pod nazivom Transmedijalna filmska praksa – Tellurian Drama nastoji otvoriti prostor za upravo takvo promišljanje. Polazeći od rada indonezijskog multimedijalnog umjetnika i filmaša Riara Rizaldija, program se usredotočuje na mogućnosti promišljanja filma u intermedijalnim formatima te propituje kako se filmska kritika i kustoske prakse mogu prilagoditi različitim izložbenim kontekstima – od kinodvorane do galerijskog prostora.
U sklopu programa, 10. listopada u 20 h u Dokukinu KIC bit će prikazana dva Rizaldijeva hibridna filma – Becquerel (2021) i Tellurian Drama (2020) dok će se istoga dana u Galeriji na katu (KIC) u 19 h otvoriti istoimena izložba. Planiran je dolazak autora koji će, u kratkom razgovoru s kustosicom Sarom Simić, objasniti proces stvaranja i razrade projekta Tellurian Drama i njegovog konteksta u istraživanju kolonijalne povijesti Indonezije i Jugoistočne Azije.
Izložba Tellurian Drama ostat će otvorena do 19. listopada.
Ovaj program dio je projekta “Kritika i društvo”, u organizaciji Hrvatskog društva filmskih kritičara”.


Riar Rizaldi -Tellurian Drama